Mesafeli Satış Sözleşmesi

 


KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ ÖN BİLGİ FORMU

MADDE 1 – KONU

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ön bilgi formunun konusu, KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ’nin (“KEBA GIDA veya SATICI”), SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini içermektedir.

MADDE 2 – SATICI BİLGİLERİ

Ünvanı : KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Adresi : Akat Mah. Nisbetiye Cad. Ayhan Apt.Blok No:55/2 Beşiktaş / İSTANBUL

Telefon/Şikâyet Hattı : 0(212) 352 10 76

Mersis No : 0541108916600001

MADDE 3 – ÖN BİLGİ FORMU KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER

Ürün/ürünlerin/hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, alternatif ürün tercihi aşağıda belirtildiği gibidir. Listelenen ve internet sitesi ve/veya mobil aplikasyonda ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

Ürün Adı Miktar Tutar

Ürün Adı: MİLGO….

Kargo Bedeli : __,__-TL+KDV (SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından karşılanacak)

Ödeme Şekli : __________________________

Sipariş Tarihi : __/__/____

Teslim Şekli : Adrese Teslim

MADDE 4 – SİPARİŞ VEREN/ALICI KİŞİ BİLGİLERİ

Adı/Soyadı/Ünvanlı : _____________________(“SİPARİŞ VEREN/ALICI”)

T.C. Kimlik Numarası :

Teslimat Adresi : ________________________________

Teslim Edilecek Kişi/Kişiler : ________________________________

Telefon : _________________

Email/Kullanıcı Adı : _________________


SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minimum sipariş tutarları dâhilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar. SİPARİŞ VEREN/ALICI, siparişlerinde kargo teslimat bedelini ödemekle yükümlüdür.,

Ürün/ürünlerin tesliminden sonra SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya ait kredi kartının SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini ödememesi halinde, SİPARİŞ VEREN/ALICI kendisine bu durumun uzaktan iletişim aracı ile bildirilmesine müteakip 3 gün içerisinde teslim aldığı ürün bedellerini başka bir online ya da kredi kartı yada nakit olarak ödeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

MADDE – 5

SİPARİŞ VEREN/ALICI, ön bilgilendirme formu ve/veya sözleşme konusu ürün/ürünlerin teslimi sırasında veya sonrasında, ürünlerin kusurlu veya hatalı olması durumu haricinde iptal veya iade talebinde bulunamaz. Ancak, siparişin kargoya verilmesinden önce iptal edilmesi halinde, SATICI, MADDE 3’te belirtilen hizmet bedellerini talep etme hakkını saklı tutar.

MADDE – 6

SİPARİŞ VEREN/ALICI Madde 4’te belirttiği bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Verilen bilgiler ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya veyahut SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın bildirmiş olduğu teslimat adresine ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır ve tüm sorumluluk SİPARİŞ VEREN/ALICI’a aittir.

MADDE – 7

Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapılabilmektedir.

MADDE – 8

İşbu ön bilgi formuna konu hizmetler, yalnızca perakende satışa ve nihai kullanıma yöneliktir. Toptan sipariş yararlanma âdeti her ürün için maksimum on (10) adet ile sınırlıdır. SATICI, bir ürün için maksimum on (10) adetten fazla verilen siparişleri teslim etmeme hakkını saklı tutar. Toptan ve ”yeniden satış” amaçlı siparişlerin ön bilgi formu ve/veya satış sözleşmesi oluşmuş olsa dahi SATICI siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin bu nedenle iptal edilmesi halinde, SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından ürünlerin bedeli ne şekilde ödenmiş ise aynı şekilde SATICI tarafından iade edilir.

SATICI, ürün/ürünlerin teslim süresinden önce haklı bir nedenle tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması üzerine SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı bilgilendirmek ve yazılı onayını almak suretiyle tedarik edilemeyen ürün yerine internet sitesinde/mobil aplikasyonda listelenen eşit kalite ve fiyatta bir başka çeşit ürün tedarik edebilir.

MADDE – 9

Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin akdedilmesi için, işbu ön bilgi formunun SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından elektronik olarak onaylanması gerekmektedir.

MADDE 10 – CAYMA HAKKI

Cayma Hakkının kullanılamayacağı sözleşmeler; Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/C maddesi ile düzenlenmiştir. Düzenlenen işbu madde gereğince;

“Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler” için cayma hakkının kullanılamayacağı hususu açık bir şekilde belirtilmiştir.

SATICI ile SİPARİŞ VEREN/ALICI arasında kurulan satış sözleşmesinin konusunu oluşturan ürünlerin “Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek” sınıfına girmesi sebebi ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın cayma hakkı bulunmamaktadır.

MADDE– 11

SATICI, tarafların iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve tarafların borçlarını yerine getirmesini engelleyici ve/veya geciktirici hallerin oluşması gibi mücbir sebepler halleri nedeni ile ön bilgi formu/sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. SİPARİŞ VEREN/ALICI’da siparişin iptal edilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini SATICI’dan talep etme hakkına haizdir. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından siparişin iptal edilmesi halinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, ürün tutarı, siparişin SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir.

MADDE – 12

SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI’ya ait internet sitesinde ön bilgi formu/sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup, bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın; ön bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesi, Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin kurulmasından evvel, SATICI tarafından SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

İşbu ön bilgi formu ticari amaçlarla yapılmaktadır.

SATICI: KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ












KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ


SÖZLEŞME NO : SİPARİŞ ONAYINI TAKİBEN OLUŞAN SİPARİŞ NO

TARİH : ____________

MADDE 1 – KONU:

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (“Sözleşme”) konusu, SATICI’nın, SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini içermektedir.

MADDE 2 – SATICI BİLGİLERİ

Ünvanı : KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Adresi : Akat Mah. Nisbetiye Cad. Ayhan Ap Blok No: 55 İç Kapı No: 2 Beşiktaş / İSTANBUL

Telefon/Şikâyet Hattı : (0212) 352 10 76

Mersis No : 0541108916600001

Banka Hesap Bilgileri: _______________


MADDE 3 – SİPARİŞ VEREN/ALICI KİŞİ BİLGİLERİ

Adı/Soyadı/Ünvanlı : ___________ (“SİPARİŞ VEREN/ALICI”)

Teslimat Adresi : ______________

Teslim Edilecek Kişi/Kişiler :______

Telefon : _________________

Faks : _________________

E-mail/Kullanıcı Adı : _________

MADDE 4 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER BİLGİLERİ

Sözleşme’ye konu ürün/ürünlerin/hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, alternatif ürün tercihi, siparişin sonlandığı andaki

aşağıda bilgilerden oluşmaktadır.

Ürün Adı …

Miktar …

Tutar …

MADDE 5 – ÜRÜN BEDELİ VE ÖDEME:

5.1. SİPARİŞ VEREN/ALICI, vermiş olduğu siparişlerinde Sözleşme konusu ürün/ürünler için, toplam sipariş tutarı üzerinden aşağıda belirtilen hizmet bedellerini ödemekle yükümlüdür. SATICI hizmet bedellerini değiştirme hakkını saklı tutar.

Kargo Bedeli : ___,__-TL (SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından karşılanacak)

Ödeme Şekli : __________

Sipariş Tarihi : __/__/____

Teslim Şekli : Adrese Teslim


5.2. Sözleşme konusu ürün/ürünlerin teslimatı için işbu Sözleşmenin elektronik ortamda onaylanarak SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli (kredi kartı, havale veyahut eft) ile SATICI’nın hesabına aktarılmış olması şarttır. Ürün bedeli SATICI’nın hesabına aktarılmaz veya banka kayıtlarında iptal edilir ise SATICI ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.3. SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minimum sipariş tutarları dâhilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar. SİPARİŞ VEREN/ALICI, siparişlerinde kargo bedelini ödemekle yükümlüdür.

5.4. Ürün/ürünlerin tesliminden sonra SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya ait kredi kartının SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce

haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini ödememesi halinde, SİPARİŞ VEREN/ALICI kendisine bu

durumun uzaktan iletişim aracı ile bildirilmesine müteakip 3 gün içerisinde teslim aldığı ürün bedellerini başka bir online ya da kredi kartı yada nakit olarak ödeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

5.5. SİPARİŞ VEREN/ALICI, siparişi ile teslim edilen ürün/ürünler arasında, tartılı ve alternatif ürünlerden kaynaklanan fiyat farklılıklarının ödeme tutarına ayrıca

yansıtılacağını ve bu tutarı SATICI’ya ödeyeceğini kabul ve beyan eder. Bu tarz ürünlerin seçilmesi durumunda kredi kartı ödemesi sistem üzerinden kabul edilmeyecek olup, kredi kartı veyahut nakit ödeme kapıda gerçekleştirilecektir.

5.6. SİPARİŞ VEREN/ALICI, ürünleri teslim almaktan imtina etmesi, Sözleşmeden vazgeçmesi (cayması) veya Sözleşmeyi haklı nedeni olmaksızın tek yanlı olarak feshetmesi halinde SATICI’dan hiç bir talepte bulunmayacağını, teslim almaktan vazgeçtiği/imtina ettiği veya Sözleşmeyi tek yanlı olarak feshettiği için teslim edilmeyen ürün bedellerinin kısmen dahi olsa iadesini istemeyeceğini kabul ve taahhüt etmektedir.


MADDE 6 – ÜRÜN İADESİNE İLİŞKİN HÜKÜMLER

6.1. SİPARİŞ VEREN/ALICI, Ürünün teslimatı sırasında fark edilemeyip ürünün kullanımı öncesinde ya da kullanım anında ortaya çıkan yabancı madde, küflenme, bombaj, renkte bozukluk, çiğ ürün vb. ayıplı ürünler ile ilgili olarak (0212) 352 10 76 numarası üzerinden SATICI’nın, KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ Müşteri İlişkileri ile iletişime geçecektir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, aynı şekilde ürüne ilişkin tespit etmiş olduğunuz hataları, fatura ve sipariş numaralarını da belirterek, SATICI’nın Akat Mah. Nisbetiye Cad. Ayhan Apt.Blok No:55/2 Beşiktaş / İSTANBUL adresine bildirebilir.

6.2. KEBA GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ Müşteri İlişkileri, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın yapmış olduğu bildirim kapsamında SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya en geç 7 (yedi) gün içerisinde olumlu veyahut olumsuz yönde bir bilgilendirme yapacaktır.

6.3. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından fabrikaya gönderilen ürünler, SATICI’nın ilgili departmanları tarafından incelenecek olup, incelemeye konu ürünlerin, fabrika adresine teslim edildiği tarihi müteakip 7 (yedi) gün içerisinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya olumlu veyahut olumsuz yönde bir bilgilendirme yapılacaktır.

6.4. İşbu Sözleşme’nin 6.1. numaralı maddesinde bahsi geçen uygunsuzlukların tespiti halinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın iade ve değişim hakkı bulunmaktadır.

SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın iade hakkını kullanması halinde, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, ürün tutarı, ürünün SİPARİŞ VEREN/ALICI

tarafından iade edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından SİPARİŞ VEREN/ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, SİPARİŞ VEREN/ALICI, olası gecikmeler için SATICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ürün bedelinin SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından havale/eft şeklinde ödenmiş olması halinde ise, ürün bedelinin iadesi SATICI tarafından 14 gün içerisinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödeme yapmış olduğu hesaba iade edilecektir.  İade edilecek olan bedel yalnızca ürün bedeli olup,  kargo ücretleri iade edilmeyecektir.  SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın, satın almış olduğu ürüne ilişkin olarak değişim hakkını kullanmak istemesi halinde ise yalnızca aynı ürüne ilişkin değişiklik imkânı tanınacaktır. Dolayısı ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın satın almış olduğu ürünü, başka bir ürün ile değiştirme imkânı bulunmamaktadır. SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın, değişim hakkını kullanması halinde kendisine gönderilecek olan ürünlerin kargo ücretleri ise yine SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından karşılanacaktır.

6.5. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri SATICI tarafından kesinlikle kabul edilmeyecektir. İadeye konu ürünün SATICI’ya ulaştırılmaması halinde SATICI’nın herhangi bir ürün bedeli iadesi sorumluluğu doğmayacaktır. Bununla birlikte, çiğ süt ürünleri doğası gereği hızla bozulabilen hassas ürünler olduğu için iade hakkı kapsamına girmemektedir.



MADDE 7 – TESLİMATA İLİŞKİN HÜKÜMLER

7.1.SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo şirketinin gönderi alanı kapsamında olması ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın sipariş içeriğinin şarküteri ürünü olması şartı ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın vermiş olduğu siparişler Türkiye sınırları içerisinde talep etmiş olduğu tüm adreslere ulaştırılır.

7.2. Kargo bedeli, siparişe konu ürün bedeli ile birlikte, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan tahsil edilecektir.

7.3. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından hafta sonu, dini ve milli bayramlarda verilen siparişler ise yine SATICI tarafından haftanın ilk iş günü, SATICI tarafından hazırlanmak sureti ile kargoya verilecektir. SATICI, SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişlerini anlaşmalı kargo şirketine teslim etmesini müteakip SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı e-posta yolu ile bilgilendirecektir. SİPARİŞ VEREN/ALICI ise kendisi ile paylaşılan kargo şirketi ve gönderi numarası üzerinden siparişin durumuna ilişkin kontrol yapabilecektir.

7.4. Sipariş teslimatları yalnızca SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın siparişini verirken belirttiği teslimat adresine, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile kapıya ürün/ürünler teslimi şeklinde yapılacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, teslimat adresinin haricinde başka bir yerde teslimat talep etse bile kesinlikle teslimat yapılmayacaktır. Teslimat adresi olarak otopark, kapı önü, park gibi belirsiz yerler gösterilemez; gösterilse bile sipariş teslimatı yapılmaz. Teslimat adresinin işyeri, daire, ev, dükkân veya bunun gibi SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya aidiyeti belli olan yerler olması esastır. SİPARİŞ VEREN/ALICI bu hükümleri kabul ve beyan eder.

7.5. Sözleşme konusu ürün/ürünler, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu durumda tüm sorumluluk SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya aittir.

7.6. Kargo teslimat görevlisi, SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı, belirtilen adreste bulamaz ise telefon yoluyla ulaşacaktır. Yanlış adres ve telefon beyanı veya adreste paketi teslim alacak kişinin bulunmaması sebepleriyle paketin teslim alınmaması durumundan SATICI sorumlu tutulamaz.

7.7. SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI’ya bildirmiş olduğu tüm adres ve iletişim bilgilerinin doğru olduğunu kabul eder. Verilen bilgiler ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın bildirmiş olduğu teslimat adresine veyahut SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya telefon ile ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır. Bu gibi durumlarda SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın vermiş olduğu sipariş anlaşmalı kargo şirketinin ilgili şubesine gelecek ve SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından teslim alması beklenecektir. Dolayısı ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ilgili siparişini teslim almaması halinde tüm sorumluluk yine kendisine ait olacaktır.

7.8. SİPARİŞ VEREN/ALICI, taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için adresine gelen siparişi, kargo yetkilisinin huzurunda açıp faturası ile karşılaştıracak, herhangi bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol edecektir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması durumunda kargo görevlisinin yardımı ile bir tutanak düzenleyecek, eksiklik ya da tahribatı belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim edecektir. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığı kabul edilecek ve sonrasında yapacağı tüm iade talepleri reddedilecektir.

7.9. SATICI, bazı günlerde servis vermeme hakkına sahiptir. Yoğun kar yağışı, sel gibi mevsimsel olumsuz koşulların ulaşımı aksatması halinde, anlaşmalı kargo şirketinden kaynaklanan nedenler ve sipariş yoğunluğu nedeniyle de SATICI’nın teslimatı engelleyen durumun ortadan kalkması tarihine kadar teslimat işlemlerini erteleme hakkı bulunmaktadır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, bu gibi nedenlerle herhangi bir talepte ve şikâyette bulunmayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder.

7.10. SİPARİŞ VEREN/ALICI, herhangi bir nedenle Sözleşme konusu ürün bedelinin havale/efet/online olarak ödenmemesi, banka kayıtlarında iptal edilmesi ve/veya İstanbul ili sınırları içerisinde verilen taze et siparişine ilişkin, kapıda ödeme yükümlülüğünün yerine getirilmemesi halinde, SATICI’nın Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 8 – MÜCBİR SEBEP HALLERİ

8.1. SATICI, tarafların iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve tarafların borçlarını yerine getirmesini engelleyici ve/veya geciktirici hallerin oluşması gibi mücbir sebepler halleri nedeni ile Sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya bildireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

8.2. SİPARİŞ VEREN/ALICI’da siparişin iptal edilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesini SATICI’dan talep etme hakkına haizdir. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından siparişin iptal edilmesi halinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, ürün tutarı, siparişin SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından SİPARİŞ VEREN/ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, SİPARİŞ VEREN/ALICI, olası gecikmeler için SATICI’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 9 – CAYMA HAKKI

Cayma Hakkının kullanılamayacağı sözleşmeler; Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/C maddesi ile düzenlenmiştir. Düzenlenen işbu madde gereğince; “Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler” için cayma hakkının kullanılamayacağı hususu açık bir şekilde belirtilmiştir. SATICI ile SİPARİŞ VEREN/ALICI arasında kurulan satış sözleşmesinin konusunu oluşturan ürünlerin  “Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek” sınıfına girmesi sebebi ile SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın cayma hakkı bulunmamaktadır.

MADDE 10 – GENEL HÜKÜMLER

10.1. İşbu Sözleşmenin yürürlüğe girebilmesi için SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından elektronik olarak onaylanması gerekmektedir. SİPARİŞ VEREN/ALICI, Madde 4’te belirtilen işbu Sözleşme konusu ürün/ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder.

10.2. İşbu Sözleşme tahtında taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, işbu Sözleşmeden doğabilecek ihtilaflarda SATICI’nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

10.3. SATICI, Sözleşme şartlarında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Bu gibi bir durumda, değişikliklerin tümü web sitesinde yayınlanacak ve değişikliklerden sonra yapılacak sipariş ve alımlar bakımından geçerli olacaktır.

10.4. İşbu Sözleşmenin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ikametgâhı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise İstanbul Merkez (Çağlayan) Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

MADDE 11 – KİŞİSEL BİLGİLER / TİCARİ İLETİŞİM / PAYLAŞIM/GİZLİLİK

11.1. SİPARİŞ VEREN/ALICI, SATICI’nın; doğrudan ve iştirakleri, grup şirketleri ve ortakları tarafından, genel ve özel kampanyalar, avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketleri ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları, bilgilendirmelerine ilişkin olarak her türlü elektronik iletişim aracı ile kendisine ticari elektronik ileti gönderilmesine izin verir.

11.2. SİPARİŞ VEREN/ALICI, bildirmiş oldukları veya SATICI tarafından çeşitli kanallarla temin edilmiş olan kişisel bilgilerinin/verilerinin, kişisel olmayan bilgilerinin mal ve hizmetlerini tanıtmak, imajını arttırmak, ürün, hizmet ve iletişimini geliştirmek, üyelerini tanımak, denetim, veri analizi, araştırma, trendleri anlama, pazarlama ve reklam hizmetlerinde de kullanılmak üzere SATICI tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla, kaydedilebilecek, saklanabilecek, güncellenebilecek, yasal mevzuatın izin verdiği durumlarda “iştirakleri, grup şirketleri ve ortakları”, Kargo şirketleri gibi üçüncü kişi hizmet ortaklarına açıklanabilecek/devredilebilecek, sınıflandırılabilecek ve işlenebilecek olduğunun işbu Sözleşmenin kurulmasından evvel kendilerine açıklanmak sureti ile kişisel verilerinin işlenmesine ve aktarılmasına ilişkin yöntem, amaç, hukuki sebepler ile kişisel verilerinin korunmasına ilişkin hakları hakkında aydınlatılmış ve bilgilendirilmiş olduklarını kabul ederler.

11.3. SİPARİŞ VEREN/ALICI aksini belirtmedikçe, ticari ilişkisi sonlandığında da, bu madde kapsamında sayılan benzeri amaçlar doğrultusunda, mevcut verilerinin muhafaza edilmesini, paylaşılmasını, işlenmesini kabul eder.

11.4. SİPARİŞ VEREN/ALICI, veri paylaşım tercihlerini değiştirmek isterse bu talebini programların iletişim kanallarından bildirebilir.

11.5. Siparişin gerçekleşmesi durumunda SİPARİŞ VEREN/ALICI işbu Sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

MADDE 12 – YÜRÜRLÜK

11 (on bir) maddeden ibaret işbu Sözleşme, taraflarca okunarak, __/__/____ tarihinde, SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir.